سروده ی خودم (4)...*




توی این دوره زمونه ای که یه پسر ۱۶ ساله با ۴۰ کیلو وزن با یه ماشین شاسی بلند، میشه مـرد رویاها ، ما همون نامرد باشیم بـهتـره...* * * * مواظب خوبیاتون باشید... *

صفحه ی نخست
پروفایل
پست الکترونیک
آرشیو ماهانه
عناوین مطالب
حرفه ای ترین قالب هاي وبلاگ
بانوی اردیبهشت
پرواز پروانه ها
دوستان من
هوووم هرچی بخوای
My blasted Life
کشکول آموزش و اطلاعات عمومی
☆☆☆Girls under the moon light
کاروان آرامش
تک ستاره ی من
خاطرات من و عماد
پنجره ای رو به خدا
رئال کهکشانی
سکوت در سکوت
**سکـ ـ ـ ــوت عـشـــ ـ ـ ــق**
سایت سرگرمی تفریحی صالح شهر
خزان شده ام... کاش باران ببارد
برای تو...
عشق یعنی انتظار
به نام هستي بخش
برای همیشه با تو دوستم*
گفتنی های ناگفته...
نوبند... دهو...
جای خالی / ارغوان....
به جز این ها دیگه چی میخوای؟؟؟؟
هرچی آرزوی خوبه مال تو
بهترین و جدیدترین اس ام اس ها...
*delam barat tangide havarta*
از هر دری...
آوای تنهایی
آسمان دلتنگی
کبوتر تنهایی
***ONLY FOR YOU***
تنهاترین تنها منم...
رویاهای شیشه ای
زیباترین...
مرا اندکی دوست بدار...
در صبای عشق
دنیای دو روزه
پرستش
در سواحل دریای عشق
nsm2
هیشکی عاشقم نشد...
سرود طبیعت
خاطره ها (کلبه دیگر من)
هیأت فرهنگی قرآنی منتظران ظهور روستای دهو
moon light
سر و صدا
... به یاد تو ...
چار دیواری عاشقانه من...
دختری از دیار غم
خواندنی ها (روژین)
به خیسی باران...
عاشقانه هایم با تو ...
وبلاگ جامع روستای همیشه سبز دهو
صدای ساز شکسته (کلبه دیگر تنهایی های من)
نغمه منتظر
دل گویه های فراق
نیلوفرانه
حرف های دفتر دل
تالار دلتنگی
به تماشا سوگند و به آغازکلام
پاییزی تر از آبان (باران بهاری)
یک لقمه احساس
shaparak
ترنم احساس(مریم)
فرشته آسمونی
پرواز را به خاطر بسپار
محله ببعی ها
اخبار - علمی - آموزش
شقایق
همراز
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند

 
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان

خیلی محرمانه

و آدرسhz96.loxblog.com

لینک نمایید

سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته.

در صورت وجود لینک ما در سایت شما

لینکتان به طور خودکار

در سایت ما قرار می گیرد .

بهترین ها را برایتان آرزومندم...





امکانات
theme-designer.com
خـیـــلـــــی مــــحــــرمـــــانـــــه . . . *
. . . و . . . دیــگـــر . . . هــیــچ . . . *
.سروده ی خودم (4)...*
نگارنده : حمید رضا در تاریخ : پنج شنبه 30 / 8 / 1398برچسب:, و 20:25 | +

امشب داره اینجا بارون میاد...

 

وقت بارون یاد دلایی که نفهمیدم و ازم رنجیدن و شکستن و

 

دل شکسته ی خودم می افتم...

 

حسش بود ... سروده ی زیر که تو عکس نوشتم رو سرودم...

 

نقد کنید... خوشحال میشم...

 

 

بارون رو دوست دارم... اما دلمو حالی به حالی می کنه...

 

ببخشید شعرام از نظر مفهوم و سبک و حالات شعری پر اشکاله...

 

حسه... و ... بس...*

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:43---3 آذر 1392
خیلی زیبا بود

پر از احساس
پاسخ: ممنونم ... این نظر لطف شماست... موفق باشید...


mar♥jan
ساعت10:30---2 آذر 1392
شرمنده اون نظرم برای یه آپ دیه بود.تصحیحش میکنم

اما این شعرتون خوشگل بودا.میسی.
پاسخ: خواهش می کنم... این نظر لطف و بزرگواری شماست... راستش دقیقاً نمی دونم منظورتون کدوم نوشته و شعر بود تو نظر قبلی تون... خوشحال میشم بگید نظرتون راجع به کدوم پست بود... ضمن اینکه از ارزش انتقادتون کم نمی کنم و خوشحال تر میشم که شما و سایر عزیزان مخاطب با راهنمایی ها و انتقاداتتون توی بهتر نوشتنم کمک کنین... سپاس...


mar♥jan
ساعت10:27---2 آذر 1392
زیبا بود.ولی داداشی در اصلاح ادبی به اینا شعر نمیگن.میگم نثر.ومن از متن ادبی شما لذت بردم پر از احساس بود میسی
پاسخ: خیلی ممنونم... از توجه و نقد و راهنمایی تون متشکرم... خوشحال میشم بیشتر راهنمایی مون کنید... باز هم ممنون...


فاطمه
ساعت21:54---1 آذر 1392
سلام این شعرتون هم خوب بود بابت حس قشنگت هم آفرررین میگم
پاسخ: سلام... خیلی سپاس... از خدا ممنونم و از وسیله هایی که آفریده و قرار می گیرن سر راهم و سبب ساز چنین حسایی میشن... دعامون کنید...


نازنين
ساعت19:12---1 آذر 1392
سلام ...واقعا زيبا بود انتقاد نميكنم چون به نظرم جاي انتقاد نداره خيلي قشنگ بود زنده باشيد...
پاسخ: سلام... این نظر لطف همیشگی شماست... جای انتقاد که فراوونه... اما... ممنونم...


نازنین شاعر
ساعت13:36---1 آذر 1392
آفرین خوب بود مرسی که بهم خبر دادی بیام بخونم
پاسخ: لطف دارید... خواهش می کنم...


محیا
ساعت11:04---1 آذر 1392
سلام،بسیار زیبا بود

ولی اگه انتقادی داشته باشم به نظرم "داره" و "میاره" ترکیب خوبی تو قافیه نیستن اما در کل شعر پر معنا و زیبایی بود

همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن...
پاسخ: سلام... لطف دارید... از انتقادتون بسیار سپاسگزارم... به کار بردن این دو قافیه به خاطر جزء آخر دو کلمه ست که "اره" هست و رو وزن مصراع ها با هم جور در می اومد... اما از ارزش انتقادتون کم نمی کنم... بسیار سپاس... ممنونم...


=====
ساعت10:31---1 آذر 1392
ممنون اگه تبادل بزنید ممنون میشن
پاسخ: سلام... حضورتون گرامی... چشم... لینکتون می کنم...


نازنين
ساعت23:34---30 آبان 1392
سلام من با ديال آپ وصل ميشم ومتاسفانه نميدونم چرا امشب سرعت انقد پايين اومده و عكسي كه شعرتون روشه باز نميشه فردا حتما بازم ميام...
پاسخ: درود بر شما... ممنون از حضور و اهمیت دادن و نظرتون... انشالله...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.




.

قالب وبلاگ

Free Template Blog

قالب بلاگفا

قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

قالب جوان بلاگ

قالب ایران بلاگ

قالب رویا بلاگ

قالب پرشین بلاگ

قالب بلاگ وب

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ

ابزار وبلاگ نویسی

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وبلاگ

*حمید رضا زاهدی*